SEO Expert 2018-05-14T11:25:55+00:00

SEO Expert

Meer bezoekers door een website scan
van onze specialisten.

Gemiddelde klanten beoordeling

Gratis website scan?

Een SEO expert weet alles af van het optimaliseren van website voor de verschillende zoekmachines. Hij weet hoe hij een website moet inrichten aan de hand van een aantal on-page en off-page factoren, zodat de zoekmachines dit oppikken. Tegenwoordig is SEO groeiende. Wanneer u als bedrijf wilt groeien, zal u simpelweg mee moeten doen om niet onder te sneeuwen. Gelukkig zijn er tegenwoordig – ook in Nederland – tientallen bedrijven die deze SEO service aanbieden. Deze bedrijven zorgen er voor dat uw bedrijf op de voor u relevante zoektermen bovenaan in Google komt te staan.

Voordat u zo’n specialist in gaat huren, is het belangrijk wat extra informatie over zoekmachine optimalisatie te krijgen. Wij zullen de materie voor u opdelen in drie deelonderwerpen en hier dieper op ingaan. Zo weet u waar u mee te maken krijgt als u in zee gaat met een SEO expert.

Werkwijze van een SEO expert

Het voornaamste doel van een SEO expert is een website bovenaan krijgen in Google op de relevante zoektermen. Dit is een middel om de site rendabel te maken en een extra winstkanaal via het internet te genereren. Om een hoge positie te bewerkstelligen via de zoekmachine optimalisatie, kunt u de optimalisatie van uw website opdelen in drie onderdelen: techniek, content en linkbuilding.

Technische kant

Een SEO specialist zal als eerste de technische kant van uw website aanpakken. Uw website kan er prachtig uitzien, de teksten super geschreven en de linkbuilding kan in orde zijn, maar als uw website techniek niet klopt, zal deze moeite voor niks zijn geweest.

De zoekmachine optimalisatie service zal dus als eerste bestaan uit het aanpassen van de achtergrond. Google hecht bijvoorbeeld veel waarde aan de laadsnelheid. Als uw website nieuwe pagina’s snel laadt, zal deze ook meer waardering van Google krijgen. Hierbuiten moet de website ook ‘responsive’ zijn. Response staat voor reactie. Anders gezegd: de website moet zich kunnen aanpassen aan veranderende omgevingen. Tegenwoordig wordt door consumenten steeds meer gebruik gemaakt van smartphones, tablets en andere mobiele apparaten. De website moet zich hier ook op aan kunnen passen, wil het de waardering van Google krijgen.

Als deze onderdelen in orde zijn, kan de SEO expert zich gaan richten op de on-page factoren.

On-page optimalisatie

On-page SEO richt zich – geheel logisch – op de optimalisatie van alle factoren op een pagina. Dit varieert van één pagina bestemd voor zoekwoord X, tot het overkoepelende thema van de website zelf. Het belangrijkste hierin is de mate waarin Google kan bepalen waar de pagina in kwestie over gaat.

Dit begint bij het doen van een juist SEO onderzoek. Een zoekmachine optimalisatie expert kijk welke zoektermen bij uw product of dienst passen, brengt deze in kaart en gaat hier verder mee aan de slag. Als hij de gegevens van deze keywords heeft verzamelt, gaat hij zich richten op de websitestructuur. Wat zijn de overkoepelende thema’s van verschillende zoekwoorden, in welke categorie worden deze geplaatst en hoe wordt de interne linkbuilding structuur opgebouwd? Dit onderdeel van SEO is zeer belangrijk, maar wordt regelmatig vergeten.

Pas als dit allemaal staat, kan de zoekmachine optimalisatie (SEO) expert zich gaan richten op het schrijven van de teksten. Zoekmachines moeten hier kunnen bepalen waar de pagina over gaat, waarbij ze ook veel waarde hechten aan het bieden van informatie. U moet het zo zien: Als u iets zoekt op internet, wilt u dat uw vraag beantwoord wordt. Google werkt precies hetzelfde. De mate waarin hun vraag beantwoord wordt, bepaalt de uiteindelijke ranking van een pagina.

Een specialist zorgt ervoor dat in de hoekstenen van de website het zoekwoord duidelijk naar voren komt. De title tag, meta description en headings bevatten allemaal (deels) de zoekterm. Hierbuiten komt het ook een aantal keer in de tekst terug, maar het voornaamste doel van de tekst is het daadwerkelijk bieden van informatie.

Wanneer dit onderdeel achter de rug is, kan de SEO expert zich richten op de optimalisatie buiten de website om, ook wel de off-page factoren genoemd.

Off-page SEO

Off-page SEO is erop gericht de ‘autoriteit’ van uw website te vergroten. Dit is de algemene waardering die Google aan uw website geeft, uitgedrukt in een cijfer. De aangewezen off-page manier om dit te vergroten, is door externe linkbuilding.

Voorheen was externe linkbuilding vooral gericht op het aanmaken van zoveel mogelijk links. Met het groter worden van Google is deze vorm van linkspam uit den bozen. Als u de zoekmachine optimalisatie service van een externe partij inhuurt, moet deze zich erop richten uw naamsbekendheid te vergroten. De zoekmachines moeten u op meerdere platforms terug kunnen vinden en zien dat u een expert bent binnen uw vakgebied.

Deze vorm van SEO kan gevoerd worden door middel van het schrijven van blogs, het uitbrengen van persberichten en problemen oplossen op forums. Binnen linkbuilding zijn twee factoren van levensbelang: De acties moeten doorgelinkt worden naar uw website en de plekken waar de acties op plaatsvinden moeten zelf ook een hoge waardering van Google hebben.

Mocht aan alle bovengenoemde punten voldaan worden, zal uw website een hoge waardering, en dus positie, van de zoekmachines krijgen en zal het aantal bezoekers naar uw website flink toenemen. Omdat u dit zelf allemaal niet uit wilt voeren, wilt u een SEO expert inhuren die de juiste service biedt. Wij zijn uw ervaren partij hierin.

Onze ervaring als SEO expert

Ons bedrijf biedt u een uitgebreide service in het optimaliseren van uw website. Onze zoekmachine optimalisatie experts analyseren uw bedrijf en website van top tot teen en zorgen ervoor dat zowel de bezoeker als Google wordt geïmponeerd. Hierbij wordt ook gezorgd dat uw visie wordt uitgedragen. Wij verdiepen ons in uw niché en kijken welk vakjargon hierop aansluit. Dat wij uw website rendabel kunnen maken, is een gegeven. Voordat u ons echter inhuurt als uw SEO expert voor Google, willen wij de juiste omgeving scheppen voor een heldere, prettige samenwerking.

Vooraf worden uw doelen vastgesteld en wordt een uitgebreid plan gecreëerd om dit te bewerkstelligen. U wordt uitgebreid gerapporteerd betreffende de voortgang in het proces en er wordt voor gezorgd dat de vooraf gestelde doelen worden behaald – ook als dit betekent dat er wat meer tijd in uw organisatie geïnvesteerd moet worden. Hierbij kunnen wij op freelance basis te werk gaan, maar ook een vaste samenwerking aangaan.

Optimalisatie van begin tot eind

Wanneer de wederzijdse visie overeenkomt en wij onze SEO experts uw website voor Google laten optimaliseren, zullen deze elk aspect verbeteren. De juiste zoektermen worden gezocht, de techniek van uw website wordt verbeterd en zowel de on-page (content) als off-page (linkbuilding) factoren worden tot in de details geoptimaliseerd. Heeft u interesse in onze diensten, of wilt u meer weten over onze zoekmachine optimalisatie service, neem dan vandaag nog contact met ons op.

Contact met een SEO expert

Wilt u vandaag nog in contact komen met een SEO expert, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Als u ons inhuurt voor de zoekmachine optimalisatie van uw website, zorgen wij voor en uitgebreide service, waarbij wij zowel voor de bezoeker als voor Google te werk gaan. De eerste stap is om uw bovenaan te krijgen op de voor u relevante zoektermen.
Als hier eenmaal voor is gezorgd en u een constante toestroom aan klanten bemerkt, kunnen wij ons richten op de conversie optimalisatie van uw website. Beetje bij beetje wordt deze bijgeschaafd om zoveel mogelijk bezoekers om te zetten in betalende klanten.

Wilt u uw website optimaal laten renderen en een SEO expert in de arm nemen, neem dan direct contact op.

Waarom u kiest voor de Online SEO Specialist

Conversie verhoging tot 90 %

Google PageSpeed score tot 99

Op maat gemaakte landingspagina’s

Website structuur zoals Google dat voor ogen heeft.

Gratis Quickscan

Zoekmachine vriendelijk

Doe de gratis Quickscan en kom erachter of uw website zoekmachine vriendelijk is. Doe onze SEO scan en meet de snelheid, responsiveness en veiligheid van uw website.

Snelheid

De snelheid van uw webpagina's is erg belangrijk, omdat het de eerste indruk aan uw klanten geeft. Meet de laadtijden van uw website met onze SEO scan.

Responsiveness

De responsiveness is van belang voor potentiële klanten die gebruik maken van mobiele apparatuur. Onze Quickscan geeft inzicht in verbeterpunten voor de responsiveness.

Veiligheid

Zowel voor u als voor uw klanten is het noodzakelijk dat de veiligheid op uw website gewaarborgd is. Doe de SEO scan en leg veiligheidsrisico's bloot.

Gratis website scan?